• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Міжпредметні зв’язки на уроках географії та математики

Міжпредметні зв’язки на уроках географії та математики

2016-03-16

/Files/images/p1010087_fotor_collage.jpg

15 березня 2016 року відбувся семінар-практикум вчителів природничо-математичних дисциплін на базі Воронковецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів. До роботи в семінарі були запрошені вчителі географії та математики навчальних закладів району. Директор школи Янковська Галина Миколаївна презентувала присутнім навчальний заклад «Школа – наш другий дім». Методисти РМК Нестечук Н.М. та Сукманюк С.І. розповіли про активізацію навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках природничо-математичного циклу.

Географію та математику в навчальному закладі викладає Павлюк Ганна Іванівна, яка застосовує на своїх уроках різноманітні методи, технології та педагогічні прийоми стимулювання пізнавальної діяльності учнів. Зокрема, традиційні та інноваційні, пасивні, активні та інтерактивні методи.

Вчитель географії та математики Ганна Іванівна показала присутнім нетрадиційний урок – бінарний «Застосування теореми Піфагора під час вивчення гірської системи українських Карпат». На уроці були використані різноманітні методи навчання: повідомлення учнів, розв’язування задач, робота з картою та атласом, бесіда, розгадування ребусів тощо. Присутні побачили, що головна перевага бінарного уроку полягає у можливості створити в учнів систему знань, допомогти уявити взаємозв'язок предметів і таким чином підвищити рівень знань учнів. Застосовувала аналітико-синтетичний метод – як під час пошуку розв'язку задач, так і під час опрацювання матеріалу з географії.

Основною методологічною концепцією педагогічної психології є те, що особистість формується лише в процесі активної діяльності. Формування особистості можна і слід відповідно спрямувати. Важливим засобом є керування дорослих діяльністю дітей або - в широкому розумінні - організація всього їхнього життя й активного спілкування. Важливо розвивати їх творчі здібності та обдарування. На цьому зауважила практичний психолог навчального закладу Шаганець Лілія Анатоліївна. З учасниками семінару Лілія Анатоліївна провела практичне заняття з лементами тренінгу «Обдарована дитина».

Майстер-клас з впровадження інтерактивних технологій: методи «Кроссенс» та «Шість капелюхів» показала Павлюк Г.І.

Всі побачили, що найважливішою умовою активізації навчально-пізнавальної діяльності є забезпечення мотивації навчання, яка підвищує інтерес учнів до знань, викликає наполегливість, сприяє засвоєнню нових знань, прагненню досягти поставленої мети.

За матеріалами сайту http://rmk14str.klasna.com/uk/news-419-7536/

Кiлькiсть переглядiв: 514

Коментарi